hoe kan ik mijn database bewerken/beheren met 'Mijn Hosting Partner'?

ik heb gisteren een domein geregistreerd via www.mijnhostingpartner.nl. de site staat nu al online en nu wil ik bezig gaan met de database, alleen het is voor mij een raadsel hoe ik bij deze database kom... suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Via je klanten paneel. Daar vind je alle benodigde instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik ben al in die 'controlpanel' en ik heb al een database aangemaakt, maar ik kan er vervolgens niks mee. Weet u misschien waar ik deze aangemaakte database kan bewerken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor zijn verschillende mogelijkheden.
1: een applicatie op de host zetten die je een interface geeft. Denk aan een CMS, of aan PHPmyAdmin of aan iets dat je zelf programmeert
2: via de interface van de hosting provider, veel al zullen die phpmyadmin ter beschikking stellen
3: via de command line van je host
Maar weet jij wel zeker dat je iets in je DB wil of moet doen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, dankjewel. ik ga er mee bezig.
(en ja ik weet heel zeker dat ik een database nodig heb, maar voorheen heb ik een andere webhost-provider gehad, dus het is allemaal nog een beetje wennen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij doet het! bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt