Met welk programma kan ik php in begrijpelijke taal omzetten?

Ik wil een website in php script bewerken.
Maar heb weinig verstand van php.
Welk programma kan ik het best gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je PHP zou 'omzetten in begrijpelijke taal' dan zou het niet meer werken. Het zou dan geen PHP meer zijn en de PHP Processor zou niet weet wat er mee aan te moeten.

Als je PHP wilt bewerken zul je je toch echt in de taal moeten verdiepen.

Toegevoegd na 59 seconden:
Er is dus geen programma om van PHP 'begrijpelijke taal' te maken.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik voegde mijn reactie toe terwijl ik jouw antwoord nog niet had gelezen. Maar jij bent duidelijker. :)

Andere antwoorden (2)

Met bovenstaand eens. Wel zijn alle functies van php beschreven op php.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner_screenshots.php

Hierop kun je alle programma's vinden die met php werken

Om de PHP- code om te zetten in HTML taal, kun je deze site misschien wel goed gebruiken...
http://www.essetee.be/newphp/les3.php

groetjes moonflowertje