Hoe kan ik tekst opnieuw selecteren en aanpassen in het programma GIMP?

Ik ben een poster aan het maken in GIMP en heb er verschillende vlakken met tekst staan. Het lukt me echter niet meer om een oud vlak met tekst aan te passen als ik al aan een nieuwe ben begonnen. Wat is hier de oplossing op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

je gaat naar het menu lagen
daar selecteer je de laag met de tekst
en dan kun je het veranderen :D

(ooit meer vragen?? mail me dan ik heb 3 jaar met gimp gewerkt en weet (bijna) alles)

Toegevoegd na 17 minuten:
je klikt en klikt dan op de tekstlaag (wel met tekstknopje al ingedrukt)
en tadaa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik probeer ff een printsceen te maken (kan ff duren moet gimp nog opstarten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoo :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D nix te danken :D