Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het in powerpoint mogelijk, om in een diavoorstelling in te stellen, dat je niet terug kan, maar alleen vooruit?

De bedoeling is dus, dat ik, wanneer ik een diavoorstelling begint alleen nog maar vooruit kan. Je kan ook achter uit ( dus naar de vorige dia) maar dat is niet de bedoeling. Heeft iemand een tip of bedoeling enz.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
640
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je alleen vooruit willen gaan eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet precies, daarom maar als reactie. Je kan toch ergens definite met welke toetsen de presentatie voouit gaat. Als je daarbij alle toetsen benoemd, gaat de presentatie niet meer terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, die mogelijkheid kun je in PP niet uitzetten.
Je zou je presentatie kunnen opslaan als filmpje (WMV) maar die speelt het af in zijn eigen tempo en zelfs die kun je terugdraaien.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste, Bedankt voor het reageren op de vraag! Weer een ervaring rijker ;)

Andere antwoorden (1)

Ik ken geen optie om te blokkeren dat je in een PPT presentatie terug bladert in plaats van vooruit.

Maar ik kan je wel een tip geven om vergissen te voorkomen:

Gebruik tijdens je presentatie op het toetsenbord alleen de spatiebalk OF de enterToets.
Dan kun je niet per ongeluk achteruit bladeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, bedankt voor de reacties in iedergeval ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding