Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb in dreamweaver een page met foto's gemaakt voor facebook (FB) De code in FB gezet maar de foto's worden niet getoond. Wat doe ik verkeerd?

Hoe krijg ik afbeeldingen zichtbaar in facebook als ik de code van dw kopieer naar facebook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoals ik je verhaal lees, denk ik meteen aan twee dingen.
Heb je de hele html code gekopieerd en geplakt in FB?
Je zou tussen moeten knippen en plakken.
En waar komen de foto's vandaan? heb je alleen "image.jpg" staan zonder een verdere URL? Dat zou verklaren waarom het niet werkt
Een juiste foto link zou zijn: "http://i586.photobucket.com/albums/ss306/WE-UNITE/CarnivalOnTheHarbor.jpg"
Bij de firma photobucket.com kun jij je foto's plaatsen en bijvoorbeeld op FB publiceren.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken de mogelijkheden van FaceBook niet maar:
Probleem kan zijn
a. dat de foto's niet aanwezig zijn,
b. dat de foto's een andere naam hebben op FB,
c. dat de paden in je DW-page, naar de foto's niet kloppen met de werkelijke locatie van de foto's bij FB.

Heb je de foto's ook mee ge-upload ? Zo ja; in welke directory (map) ? En staan de paden in je DW page hetzelfde als waar daadwerkelijk de foto's bij FB staan ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding