Ik heb in dreamweaver een page met foto's gemaakt voor facebook (FB) De code in FB gezet maar de foto's worden niet getoond. Wat doe ik verkeerd?

Hoe krijg ik afbeeldingen zichtbaar in facebook als ik de code van dw kopieer naar facebook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals ik je verhaal lees, denk ik meteen aan twee dingen.
Heb je de hele html code gekopieerd en geplakt in FB?
Je zou tussen moeten knippen en plakken.
En waar komen de foto's vandaan? heb je alleen "image.jpg" staan zonder een verdere URL? Dat zou verklaren waarom het niet werkt
Een juiste foto link zou zijn: "http://i586.photobucket.com/albums/ss306/WE-UNITE/CarnivalOnTheHarbor.jpg"
Bij de firma photobucket.com kun jij je foto's plaatsen en bijvoorbeeld op FB publiceren.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken de mogelijkheden van FaceBook niet maar:
Probleem kan zijn
a. dat de foto's niet aanwezig zijn,
b. dat de foto's een andere naam hebben op FB,
c. dat de paden in je DW-page, naar de foto's niet kloppen met de werkelijke locatie van de foto's bij FB.

Heb je de foto's ook mee ge-upload ? Zo ja; in welke directory (map) ? En staan de paden in je DW page hetzelfde als waar daadwerkelijk de foto's bij FB staan ?