Waar kan ik een goede webwinkel laten maken?

Ik ben opzoek naar een professionele webwinkel voor mijn aankomende project. Graag advies bij welke partij ik een webwinkel kan laten maken...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een webwinkel kan je laten maken bij Logic4. Deze organisatie heeft erg veel ervaring met webwinkels maken en onderhouden.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.logic4.nl/blogitem/webwinkel-laten-maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze partij ziet er inderdaad professioneel uit! Ik ga binnenkort contact met Logic4 opnemen. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

http://www.timmit.nl
probeer dit bedrijf eens, zowel web design als hosting,
klein bedrijf met persoonlijk contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn advies voor beginnende internetondernemers is altijd: beter een amateur shop met veel klanten dan een professionele zonder.

Regel dus eerst een goeiekope open source shop (magento, os-commerse) die door een student op z'n zonderkamer bijgewerkt wordt. Die software zal inderdaad niet aan al je wensen voldoen, maar een beginnende shop heeft nog niet veel klanten en je hebt dus de tijd om de zaken nog handmatig te regelen. Zodra je online bent ga je zo veel mogelijk tijd steken in klanten te trekken. Optimaliseer voor Google, maak reclame in forums, facebook, twitter, deel folders uit in stadscentra, stuur persberichten uit, etc. etc. Zodra je voldoende klandizie hebt kun je investeren in een betere shop. En je weet dan ook beter wat je nodig hebt; dat kan namelijk nogal verschillen van branche tot branche.