Hoe creëer je zoiets dergelijks? (zie voorbeeld) (Dreamweaver)

Gelieve uit te leggen hoe het werkt in Dreamweaver.

op de pagina: http://www.icatt.nl/ als je daar naar beneden scrollt, verder dan het midden, dan begint een onderdeel van de website 'portfolio, klanten, over ons, contact' vast te plakken aan de top van je scherm. Totdat je weer verder naar boven scrollt dan dat stuk, dan blijft ie mooi daar in het midden van de pagina zitten.

Hoe creëer je zoiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat word gedaan met Javascript. Als je alleen met het design van Dreamweaver werkt weet ik niet of je het kan doen. Als je javascript kan implementeren is het niet zo moeilijk en kan ik je het script geven. Je kan wel standaard de nav bovenaan hebben staan door de nav op positie : fixed te zetten, en dan top: 0. Dat zul je vast wel ergens in de visuele versie aan kunnen geven.

Het beste is echt gewoon leren html/css te schrijven. Het is geen ingewikkelde code, en je kan zo veel meer dingen doen. Als je de visuele versie wil gebruiken moet je accepteren dat je niet alles kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker nog het is een vertakking van Javascript het gaat hier namelijk om JQuery.