Kan iemand me helpen met het maken van een schaak spel in Game Maker.

Ik probeer een schaak spel te maken in game maker, doe dit voor school en kan niet echt veel dingen vinden op internet welke events ik moet gebruiken, ik heb alle sprites en objecten all maar kan niet uitvinden wat ik moet gebruiken.

alvast bedankt als iemand me kan helpen.

gr Tommy de bruin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja start internet dan naar de url balk typ in www.meatspin.dk als deze nog steeds bestaat hier vind je wel wat je leuke tips over hoe het moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt lastig, maar hier heb je idd iets aan http://www.meatspin.dk