Waar of hoe kan je delphi aanleren?

Ik werk met GameMaker 8 pro en wil graag leren hoe je delphi-code maakt voor dll's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Delphi is een programmeertaal die je stap voor stap kunt leren, net als andere programmeertalen. Hier vindt je Nederlandstalige tutorials:

http://www.beensoft.nl/sdp/codevbu.htm
rose
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Delphi leren is niet heel erg makkelijk, en feitelijk onmogelijk om zo even uit te leggen. Het vereist veel tijd en moeite. Daarom stuur ik je hierbij een link voor meer informatie. Op deze site staat genoeg informatie om het goed onder de knie te krijgen.

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het overal op internet opzoeken en turtorials op youtube kijken om het te leren! Succes!