Er zijn drie manieren om iemand te blokkeren:

1. Ga naar de pagina 'Privacyinstellingen' en klik op Blokkeerlijsten. Voer de naam of het e-mailadres in van de persoon die je wilt blokkeren en klik op 'Blokkeren'.

2. Als je de persoon niet via het zoekveld kunt vinden, ga dan naar de profielpagina van de persoon die je wilt blokkeren. Ga naar 'Deze persoon rapporteren/blokkeren' onderaan de profielpagina om deze persoon te blokkeren. Wanneer je op de link hebt geklikt, schakel je het vakje 'Deze persoon blokkeren' in en klik je op 'Verzenden'.

3. Je kunt iemand ook blokkeren via de link 'Rapporteren' naast de berichten in je Postvak IN.

Toegevoegd na 1 minuut:
De persoon die je blokkeert zal er trouwens niets van merken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, daar was ik ook naar op zoek. +