Weet iemand een goede game engine?

ik ben pas begonnen met spellen maken maar de engine die ik nu heb werk niet goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt vele programma's,
-Game Maker
-DS Gamer Maker (lijkt erg op Game Maker, maar dan voor ds games)
-FPS Creator (via torrent bijv.,.. voor het maken van First Person Shooters)
-RPG Maker XP, VX, 2003 (Voor het maken van Role Playing Games)
etc.

Ik zou eerst beginnen met Game Maker en RPG Maker als je net begint ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Game Maker misschien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Unity

http://unity3d.com/