Hoe krijg ik mijn homepage actief bij KPN? Alles staat inmiddels op hun server alleen lukt het niet de boel zichtbaar te krijgen. HELP!

Ik heb 50 mb homepageruimte maar volgens de klantenservice kan ik dit gebruiken als back-up ruimte. Omdat dat geen homepage is voel ik me het bos ingestuurd. Er is vast iemand die inmiddels wel weet wat mijn laatste stap moet zijn. De site is geactiveerd en geeft aan: deze site is in aanbouw. Tja, de fundering ligt er in, nu nog alles dat zichtbaar moet zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het alleen bedoeld is als back-up ruimte is dit helaas niet mogelijk.
Als je perse een gratis website wilt hebben moet je ff googlen op" gratis website " dan vindt je genoeg links.
succes.