PowerPoint

Weten jullie hoe je op PowerPoint regel voor regel moet doen?? Ik bedoel eigenlijk dat als je op volgende klikt of op het pijltje naar recht op je toestenbord dat er een nieuwe regel komt op dezelfde dia.
Stel mijn hoofdvraag is: Wat is.......? en dan ga ik op het pijltje klikken ( op dezelfde dia) en dan komt er een voor een onder mijn hoofdvraag de deelvragen te staan .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Dat doe je als volgt:
Iedere losse regel in een apart tekstvlak schijven
Als je alles klaar hebt klik je op animaties instellen (of zoiets, ligt aan de versie)
Dan kan je per regel instellen dat de volgende regel komt na muisklik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij aangepaste animatie kun je bij de instellingen van de animatie op het tabblad tekstanimatie in het vak 'Tekst groeperen' aangeven welke tekst er bij elkaar moet blijven.