Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben voornemens een veilingsite te beginnen, hoe kan ik zelf zo'n webapplicatie ontwikkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Met heel veel kennis én doorzettingsvermogen én overredingskracht. Tenminste als je een site van enige betekenis wilt opzetten. Je maakt kans als je iets (een gat in de markt) weet te integreren wat andere sites nog niet hebben. Indien mogelijk moet je dat dan ook patenteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de boeken duiken van javascript, php en mysql.
eventueel nog ajax.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je zelf niet alle kennis in huis post je project dan op oDesk (in het engels natuurlijk), een dag later heb je gegarandeerd 20 Indiers, Pakistanen of Filipijnen die je project voor een zeer lage prijs willen uitvoeren. Vraag referenties en bekijk de oDesk beoordeling voor je met iemand in zee gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
indien je niet over voldoende kennis beschikt, kan u contact met mij opnemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een Database, maak records en tabellen, zodat je je items (waar mensen op kunnen bieden) goed kan opslaan, en gebruikers tabel waar mensen zich kunnen registreren om vervolgens op op die items bieden en zo die records te koppelen.
Dit kan met ASP Microsoft en MS SQL, of met MySQL en PHP heel makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Ik ben PHP/MYSQL/HTML/JAVASCRIPT/CSS programmeur. Ik heb een compleet systeem gebouwd 2 jaar geleden. Ik doe er echter niets mee.

Je kunt het van me kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding