Hoe download ik andere en coolere/mooiere icoontjes voor Windows?

Ik heb Windows XP pro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

als je hiermee en icoontje van bv je prullenbak bedoelt. tik gewoon in op google windows icons ofzoiets.. en dan klik je rechts op het icoontje dat je wil veranderen en dan staat daar ergens pctogram veranderen en dan zoek je in je bestanden naar die nieuwe icoontjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het even te verduidelijken:

In principe kun je elke afbeelding gebruiken als icoontje van bijvoorbeeld je Prullenbak. Op internet zijn erg veel sets (een hele handel van die icoontjes, vaak in hetzelfde thema) te vinden. Deze kun je gewoon opslaan als afbeeldingen (rechtermuisknop, afbeelding opslaan als enz.)

Nu kun je met je muis naar je Prullenbak gaan, rechtermuisknop, eigenschappen en dan in het laatste tabje: icoon/afbeelding veranderen. Zodoende kun je bladeren totdat je jouw opgeslagen afbeelding vindt en kun je deze toepassen.

Dit is de enige manier die ik ken als Mac gebruiker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dit wat je zoekt? http://www.stardock.com/products/iconpackager/

stardock is gespecialiseerd in het veranderen van allerlei van zulk soort dingen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook naar deze torrent kunnen zoeken: "Icon collection Pack 2010 [InterlinkKnight]".

Dit is een verzameling van heel veel Icon-packs, het bevat ongeveer 4.700 icoontjes (524 Mb).