Ik wil mijn website via dreamweaver uploaden maar krijg een foutmelding.

Kan iemand mij helpen met het zoeken naar een oplossing? Ikzefl ben namelijk een leek wat websites betreft Ik krijg de foutmelding (zie afbeelding) en inderdaad zijn er dan pagina's die hij niet bijgewerkt heeft.

Toegevoegd na 21 minuten:
Bij verder nazicht krijg ik volgende melding: er heeft zich een fout voorgedaan - Een FTP-fout is opgetreden. Kan activiteiten.htm niet plaatsen. Onvoldoende schijfruimte op de server om deze actie uit te voeren.

Betekent dit dat de site groter is dan de voorziene
webruimte?
Blijkbaar houdt hij ook rekening met oude bestanden die niet meer in dreamweaver staan. Kan ik die verwijderen uit het geheugen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op Details en maak een nieuwe screenshot en mogelijk vind je dan zelf al een oplossing

Antwoorden (2)

Het heeft er inderdaad de schijn van dat je ruimte op de webserver vol is.

Je kunt met een gewooon FTP programmaatje (bijvoorbeeld FileZilla) naar je webruimte gaan en dan overbodige bestanden verwijderen, om weer ruimte te maken voor nieuwe bestanden.
rose
13 jaar geleden
Als je de gegevens nog hebt waarmee je die oude bestanden hebt geupload, kan je die in Dreamweaver invoeren en ze op die manier ook verwijderen (of aanpassen). Lijkt me sterk dat je onvoldoende schijfruimte zou hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En kan je misschien ook even verduidelijk hoe ik dat moet doen? Zoals gezegd ben ik een leek in dergelijke zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de naam van je site en het adres invullen wat je gekregen hebt van je provider. Vervolgens doorloop je de ganse reeks vragen (plaats waar je je site moet bewaren, enz enz). Het spreekt voor zich. Als je dan alles hebt, kan je via "remote view" (rechts) je gegevens die al upgeload waren bekijken en verwijderen, alvorens je nieuwe site te uploaden