hoe kan je een emailadres maken waar je achter @ zelf iets kan zetten wat je ook bij andere sites ziet

Toegevoegd na 2 minuten:
waar je niet bij hoeft te betalen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.4K

Antwoorden (6)

bij One.com kan dat, kan denk ik bij de meeste bedrijven die webhosting of domeinnamen e.d. aanbieden.

Toegevoegd na 40 seconden:
(is wel niet gratis, moest je daarachter zoeken)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wth? waarom een minnetje? :/
eigen domein registreren, dan zit je domein achter je @.

Toegevoegd na 36 seconden:
maar da's niet gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door jezelf een domeinnaam aan te schaffen als: www.watikachteratwil.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij dot.tk heb je gratis email forwarding volgens mij..
Daar zou je kunnen doen wat je wilt t/m 10 of 15 emailadressen dacht ik.

Dit is nog beetje blijven hangen.. weet verder niet meer ervan..

Als je vragen hebt zegmaar!

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dot.tk is inderdaad gratis, ze hebben wel een voorwaarde dat je site minstens zoveel keer bezocht moet worden om te mogen blijven bestaan, maar dat is iets van 30 keer in 3 maanden dacht ik.
Dat is zo opgelost door je .tk site als homepage in te stellen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad! :)
Via pb al met overlegt of op mijn ''.tk'' account zo'n email wilt, moet ik nog even kijken hoe ik dit instel, want draaide er zelf ook een site:)
Ik weet niet of ik goed begrijp wat je bedoelt, maar bij Moerstaal kan je een emailadres aanmaken waarbij je uit honderden domeinnamen kan kiezen, zoals @islief.nl @schildert.nl @volkswagenfan.nl @25jaargetrouwd.nl enz.
Het is een leeg emailadres, alleen een naampje, je krijgt er geen inbox bij enzo. Je plak het als het ware over je eigen emailadres heen, waardoor mensen naar dat adres kunnen mailen en je het in je eigen emailadres ontvangt.
En het is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn meerdere redenen waarom je zo iets wilt. het kan zo zijn dat je een eigen website wilt en zo dus je eigen domeinnaam wilt laten registreren. dit is zeg maar het officiele manier om een echt vast email-adres te krijgen die gekoppeld is aan je domein naam *website* op deze manier ben jij je eigen provider en bepaal je zelf wat je achter je @ zet. dus bv: jouwtext@jouwtext.nl , met een eigen domein ben je dus vrij. het kost je dan wel een paar euros per jaar. het gedeelte wat je na je @ zet is gwn jouw brievenbus en als je dus geen eigen domein hebt is dit meestal de naam van je provider of de naam van een email adres die dat aanbiedt. bv jouwnaam@live.nl.
ik hoop je hiermee voldoende uitleg gegeven te hebben