Dan is je uitgaande e-mail (SMTP) niet goed ingesteld. Kijk onder Extra > Account... > Eigenschappen > Servers.
Vul achter Uitgaande e-mail (SMTP) het adres in wat je van de provider schriftelijk hebt ontvangen. Het lijkt op mail.hetnet.nl of zo iets. Bevestig met Toepassen en OK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb wel eens meegemaakt dat het zenden van email ineens geblokkeerd werd door de virusscanner. Probeer eens of je kunt versturen, nadat je je antivirus-software hebt uitgeschakeld.