Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan is je uitgaande e-mail (SMTP) niet goed ingesteld. Kijk onder Extra > Account... > Eigenschappen > Servers.
Vul achter Uitgaande e-mail (SMTP) het adres in wat je van de provider schriftelijk hebt ontvangen. Het lijkt op mail.hetnet.nl of zo iets. Bevestig met Toepassen en OK.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb wel eens meegemaakt dat het zenden van email ineens geblokkeerd werd door de virusscanner. Probeer eens of je kunt versturen, nadat je je antivirus-software hebt uitgeschakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding