Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn griekse vrienden typen Griekse zinnen op het internet, maar doen dit met ons eigen alfabet, dus niet Cyrillisch. Hoe kan je dit vertalen on line?

Bij voorbeeld: To vromiko einai ola ta lefta
De on line vertaal sites kunnen dit niet vertalen !!!

Toegevoegd na 4 uur:
Ik bedoelde natuurlijk niet de Cyrillische tekens maar het Griekse alfabet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou pas echt raar zijn als ze wel het Cyrillische alfabet (кириллица) zouden gebruiken, het Griekse alfabet (Ελληνικό αλφάβητο) zou een stuk logischer zijn!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vind op google vertalen (http://translate.google.nl/#el|nl|) :
Dit is allemaal crimineel geld
Daar kun je een woord 'fonetisch' typen en er dan met de spatiebalk cyrillisch van maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Google vertalingen werkt heel leuk, maar blijkbaar is het moeilijk om fatsoenlijk zinnen te vertalen. Toen ik het probeerde hebben ze in Griekenland goed gelachen met mijn vertaling. Waarop ze melden dat ik beter in het Engels kon corresponderen met hen. ;-) Maar in ieder geval is het een leuke tool. Marco

Andere antwoorden (2)

Google-Vertaal maakt er wel iets van: "Om vuil is al het geld". Geld stinkt niet, lijkt mij......

Toegevoegd na 1 minuut:
(Για να ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://translate.google.com/# kan je hem goed vertalen. Je moet alleen het fonetische eerst van het Nederlands naar het Grieks vertalen waardoor je er een Griekse zin van krijgt. Daarna kan je hem weer van het Grieks naar Nederlands vertalen en dan krijg je er wel iets Nederlands uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding