Hoe komt het dat GoeieVraag.nl niet, zoals andere websites die ik vaak bekijk, bij mijn meest geselecteerde websites staat in Google Chrome?

Hoewel ik sommige sites slechts enkele malen heb bekeken en GoeieVraag meerder keren per dag, komt GV toch niet bij mijn meest bekeken sites op het overzicht dat ik krijg wanneer ik een nieuw tabblad open in Google Chrome. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 16 minuten:
En het is wel degelijk zo dat ik telkens opnieuw naar de site surf, dus hij blijft niet open staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dan kijk je die andere vaker opnieuw.

Dus je sluit ze af en gaat er weer heen.

Als je GV de hele dag open laat staan dan telt maar als 1 bezoek.