Licentie AVG?

Ik weet eerlijk gezegd niet echt wat een licentie is. Nu probeer ik AVG te downloaden en krijg ik een licentie nummer, maar wat moet ik daar mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je dat licentienummer invoeren bij de installatie, of na een poosje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even bewaren in je email, zodat als erom wordt gevraagd, je hebt nog hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Widar, ik heb geen e-mail adres moeten invoeren dus ik heb geen code. Heb hem wel voor de zekerheid opgeschreven! :)

Het beste antwoord

Een licentie (van het Latijnse woord licere, toegestaan zijn) is de formele of wettelijke toestemming om iets te doen. Het woord kan ook betrekking hebben op het document waarin staat dat die toestemming is gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, dat klopt, maar moet ik dat nummer bewaren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, gewoon installeren en je bent klaar, gebruik AVG zelf al jaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt NBK! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat nummer moet je wel bewaren. Als je om de een of andere reden jouw harde schijf en/of AVG opnieuw moet installeren, dan moet je dat nummer weer invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt niet, al download je AVG iedere dag, maakt geen enkel verschil, wordt nooit om een nummer gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord en de reacties hebben me het beste geholpen.

Andere antwoorden (2)

Volgens mij heb je de licentie alleen nodig als je AVG koopt.bij de gratis versie is dat niet nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze virus scanner is super goed en hoef je geen licentie voor te hebben is nog gratis ook ,is van microsoft die heeft het sinds vorig jaar gratis aangeboden, hier onder link om het te downloaden.

http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=nl-nl