Het valt me net op, toen ik een antwoord dat ik had gegeven even terug wilde kijken, dat ik dan het volgende zie:

Zie onderstaande afbeelding.

Jullie al eerder opgevallen en handig, of niet?
Ik vind absoluut van wel.

Dan zijn de antwoorden op deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/handig-gv-antwoord-reactie-kunt.8094 best van toepassing, vooral die van LittleLucy.

Je moet natuurlijk wel goed uitkijken dat je geen "impulsreactie" plaatst, zonder er eerst goed over na te denken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, het is me nog niet opgevallen. Handig vind ik het wel.

Het is me een keertje overkomen dat ik de vraag niet goed had gelezen en dus een onjuist antwoord gaf. Het liefst zou ik dat antwoord dus verwijderen, maar dat kon helaas niet. Een moderator heeft dat antwoord toen weggehaald, maar dat kostte me toen 5 punten.

Niet dat ik zo op de punten kick, maar dat is toch niet al te leuk. Ik ben dus wel blij dat het kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat je de 'verwijder'-knop bedoelt. Eerlijk gezegd zie ik het nut van die knop niet zo. Als je een reactie plaatst, dan doe je dat niet voor niets. En het zou alleen in hele extreme gevallen voorkomen dat je iets weer zou willen terugtrekken, lijkt me.

Ik denk dat je moet oppassen dat veel mensen nu zomaar iets lukraak gaan reageren, omdat ze weten dat ze het toch wel weer kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima geregeld. Complimenten aan de beheerders/programmeurs voor het steeds
completer maken van de site.