Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er problemen met inloggen bij Ing vandaag?

13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg laatst een mailtje met de melding dat het inloggen bij ING niet op de normale manier lukte en dat ik via een link in dat mailtje moest inloggen. Zware nep, dus.
Daar komt bij, dat ik helemaal geen klant ben bij die bank.
Pas dus op met die rare mailtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij niet!!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je er voor 8:00 was dan kan het kloppen. Maar dat waren geen problemen maar onderhoud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb vanmorgen om 7.15 uur ingelogd zonder problemen
Annswers
13 jaar geleden
Met bron

Andere antwoorden (6)

nee hoor ik kan gewoon normaal inloggen
heb het vanmorgen gedaan en net voordat ik antwoord gaf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vannacht is er een storing geweest bij 'MijnING' Er werd natuurlijk excuses aangeboden met het advies: Probeer het later nog eens. Nu is alles weer in orde....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij wel,nou ik zat even te inloggen hier,en dan opeens zeggen ze dat ik mijn account had veranderd,terwijl ik dat niet gedaan heb,dat is raar,en ik had toen twee e-mails. ik herrinerde eentje,die ik nog in gebruik had,en typte in het vakje account vergeten/wachtwoord vergeten en toen kreeg ik dus in de inbox van mijn hotmail,mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ING stuurt nooit mails met gebruikersgegevens. Ik denk dat die mail van een oplichter kwam. Ik hoop voor je dat je je gled nog hebt.
Nou ik kan er nu nie in :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste dagen (en nachten) rommelt het een beetje op de site, met storingen en onderhoud... Gewoon maar regelmatig proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn banknr, van de ING kan ik wel inloggen, doch op het oude giro(postbanknr) niet. Wellicht is men aan het werk om alles onder 1 noemer te brengen. Groet Schef;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding