Probleempje: Als ik Limewire download, dan open ik het, maar vervolgens download hij niet (hij is constant aan het zoeken)

het zou fijn zijn als iemand weet waar aan dit ligt, elke keer download ik een ander of een nieuwe, maar precies hetzelfde probleem...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Wat ik me nog van Limewire meen te herinneren is dat hij eerst op jouw harde schijf in de door jou aangegeven mappen op zoek is naar content die hij mag sharen.
Als je gewoon even wat geduld hebt, dan komt vanzelf het punt waarop jij je downloads ook kunt starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat je een goede virusscanner hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schakel eerst bij opties het zelfdelen of hoe het ook heet uit, dus dat Limewire geen bestanden van jouw PC deelt. Dan zou hij het gewoon moeten doen.