Moet je (aan Buma) betalen voor het afspelen van muziek op je eigen site?

Het gaat om geluiden en onbekende muziekmixen uit Amerika.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Buma is volgens onderstaand artikel wel bezig met het zoeken van muziek op internet. Dit om de websites te belasten met de rechten
Bron
13 jaar geleden
Als het om amateurmuziek gaat, kan ik het me niet voorstellen dat buma achter je aan gaat zitten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet nadrukkelijk om rechtenvrije muziek gaat, moet je dit formeel bij Buma melden.