Vraag over mijn computer! Zie uitleg.

Als mijn internet sloom is, en ik ongeduldig word :P, druk ik altijd op Ctrl+Alt+Delete om het in één keer allemaal weg te krijgen. Als ik daarna internet weer opstart, staat er: (Eerst een heel lulverhaal, en daarna:) Wilt u: Meest recente versie herstellen/Naar de startpagina gaan.

Hoe/Waar stel ik in dat hij altijd standaard naar de startpagina gaat, zonder iets te vragen, maar gewoon gelijk doet?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb Internet Explorer, btw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat er niet een hokje dat je kan aan vinken in het venster met die vraag?
Soms kan je dat in het venster zelf aangeven namelijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt maar niet hier

Antwoorden (3)

Als internet vastloopt kun je beter het volgende doen: helemaal naar de onderkant van je scherm gaan en dan een rechtermuisklik: taakbeheer starten. Vervolgens zie je een venster verschijnen met daarin een lijstje van toepassingen (websites en programma's die je open hebt staan). Klik op de toepassing die je wilt sluiten en dan op 'taak beëindigen'.

Dit is een betere manier om acties af te sluiten. Je kunt daarna gewoon weer opnieuw je internet browser aanklikken op je bureaublad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij mij hetzelfde als Ctrl+Alt+Delete.
Omdat voor elkaar te krijgen gebruike men in de toekomst een andere browser - bijv. Opera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Extra - Opties - Geavanceerd zet je de optie "Automatisch crashherstel" uit.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Opera gebruikt, zal er niks crashen... ;)
bamibal
13 jaar geleden
Jawel, hoor. Niets is perfect, ook Opera niet. Het heeft niet voor niets "Automated crash reporting" en een online bug tracking system.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha mmm, laat je niets wijsmaken joh ;-) Trouwens, Chrome is nog beter ;p