Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg een mail van het buitenland zeg maar op 23.00 en als ik beantwoorden aan drukt krijg een ander tijd te zien dat is 21.00

uit brazil kan het dan kan het tijd verschil zijn maar uit polen kan dat niet geen tijd verschil is er niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dan heeft de mailserver waar hij vandaan verstuurd is een verkeerde tijd ingesteld staan OF jouw mailserver heefdt een spam / virus scanner die lang er over gedaan heeft of een van de servers is langere tijd niet bereikbaar geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kreeg ooit van een kennis mailtjes uit de toekomst omdat die aan z'n systeemtijd had lopen rommelen. Dat zou ook nog een verklaring kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft inderdaad te maken met de tijdzone waarin de zender van de e-mail zich bevindt. Diens tijd staat ook als "laptop tijd" ingegeven (als die persoon daar woont). Die tijd wordt ook gebruikt voor e-mails. ( als ik in de Caribbean ben en ik verander mijn nederlandse "laptop tijd" niet dan kan het voorkomen dat de ontvanger een email van mij ontvangt met een tijdsmelding van b.v. 02:00 h 's-nachts
terwijl ik de e-mail heb verstuurd om 20:00h 's-avonds lokale tijd!
(want daar 5/6 uur -afhankelijk van zomer/wintertijd) vroeger dan hier).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding