waarom doet mijn msn het niet?

hallo, ik kan niet aanmelden op msn dan staat er opnieuw proberen terwijl ik gewoon internet heb en mijn vriend kan wel inloggen op mijn computer echt heel vreemd, ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zit nu op ebuddy omdat mn msn het niet doet.. als ik op opnieuw proberen klik komt er weer te staan opnieuw proberen, ook al start ik mijn computer opnieuw op doet hij nog steeds hetzelfde please iemand help mij! Mvg. dominic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

69suited (349)

1. MSN helemaal afsluiten.
2. De map C:\Documents and Settings\"Jouw gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts helemaal leeg gooien.

en P.s. vraag is al eerder gesteld, dus bespaar je de volgende keer de moeite