Is er een mannier om het de snelheid van het internet op je mobiel te vergroten?

Daarbij bedoel ik geen wifi maar het soort internet wat je bij een abonnement gelevert krijgt. Werkt het bijvoorbeeld om ermee te gaan schudden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schudden?? Dat lijkt me stug :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarmee te schudden? je telefoon, je lijf een UMTS mast?:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lul maar wat uit me nek hoor xD maar dat ik niet van die antwoorden krijg van 'je moet sneller internet kopen' ofzo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat is wel het enige antwoord. Je weet het dus al gewoon... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet een soort van antenne maken ofzeu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet er eerst bekend zijn welk toestel je precies hebt. En welk internetabonnement, is waarschijnlijk ook wel handig om dan te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Htc legend met vodafone basis internet abonnement

Antwoorden (4)

Je toestel moet dan HSDPA ondersteunen als je er snel mee wilt internetten. Dit gaat _tot_ 14,4Mbit/sec. Maar alleen in ideale omstandigheden. (Afstand tot zendmast, kwaliteit van antenne in je mobieltje, etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een duurder abonnement afsluiten waarbij je sneller internet krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of draadloze netwerken zoeken (wifi)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je telefoon HSUPA ondersteunt, kun je met Vodafone in Rotterdam/Utrecht/Amsterdam/Den Haag zelfs tot 28 Mps internetten, zie:

http://www.mobielinternetkiezen.nl/alles-over-mobiel-internetten/snelheden/hsupa/

Ik weet niet zeker of er momenteel nog sneller internet te koop is in NL.