Als je een website wilt bezoeken en je krijgt onderstaan de melding, wat is er dan aan de hand?

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 113 [2013]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

DIt betekent dat de pagina die jij wil bezoeken uit een database (MySQL) gehaald wordt (of althans delen daarvan) en daar gaat het ergens mis. Er is dus niks aan de hand met jouw PC of browser, maar die website is niet in orde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er kan geen verbinding worden gemaakt met de achterliggende gedachte.

Contact opnemen met de hosting dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg de hele dag al deze als ik naar GVf wil,denk,dat het dezelfde betekenis heeft.
SQL ERROR [ MySQL4 ]

Kan geen verbinding maken met MySQL server op ' sql01.sagavi.colocated.redunix.net "(4) [ 2003]

Een SQL- fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met een beheerder als dit probleem aanhoudt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Same here. Hele dag ligt het er al uit.