Wie weet een leuk online spel voor meisjes van 12 jaar?

Een spel met andere kinderen voor een meisje van 12 jaar? Graag geen downloads!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (9)

MMORPG Girlz (Club)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek bij funny games.nl.
heel veel spelletjes voor jong en oud en alleen en samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien goSupermodel?
http://nl.gosupermodel.com/

Het is echt typisch voor meisjes. Je bent een model en kunt door middel van spelletjes virtueel geld verdienen waarmee je kleren kan kopen. Fotoshoots doen, catwalk lopen, spelletjes spelen met andere meisjes / modellen en een forum om lekker te kletsen... Lijkt me erg leuk voor een meisje van 12!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is Stardoll wel iets voor jou!
http://www.stardoll.com/nl/

Het is een fashion spel, dus zeker iets voor meisjes.
Zonder geld te betalen kan je er veel plezier aan beleven.
Op Stardoll heb je een eigen pop die je aan kan kleden, op kan maken, en een kamer in kan richten.
Ook kan je contact maken met je vriendinnen, als die een account hebben. Je bent er een tijdje zoet mee als je van fashion games houdt ;)
(Het is geheel in het Nederlands)

Hopelijk heb je er iets aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winx adventure

Toegevoegd na 4 minuten:
Een nederlands spel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op spelletjes.nl staan leuke spelletjes voor meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eccky, via Hyves.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Mapel Story" is een gratis MMORPG (heel veel mensen online die tesame spelen) Zit vrij schattig ineen het is kinderlijk maar niet zo zodat je het niet meer zou spelen als je 16 bent of zo :p het is wel iets minder kinderlijk als Winx denk ik zo ^^ Kijk zelf maar eens :) http://en.maplestory.nexoneu.com/Landing.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top model dat is leuk