kosten internet ?

ik ga verhuizen en heb zelf geen vaste telefoon. ben al op zoek naar een goedkoop internet abonnement. maar heb ik een vaste telefoonlijn perse nodig als ik 20 mb internet wil voor ong 20-30 euro per maand? zo ja kan ik dan het beste ook maar gelijk bij KPN internet nemen? en wat zijn de maandkosten voor een vaste telefoonlijn alleen voor internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er zijn hiervoor diverse vergelijkingssites.
Afhankelijk van de regio, budget, etc ... kunnen ze wat voor je voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor Internet via ADSL heb je een huurlijn nodig; een telefoonverbinding is niet noodzakelijk. De KPN rekent voor zo'n huurlijn ongeveer evenveel als voor hun laagste telefoon-abonnement Budgetbellen. En bij zo'n telefoon-abonnement krijg je dan gratis die huurlijn.
Niet veel mensen die dan zeggen: geef mij die huurlijn maar en geen abonnement.
Echter, er zijn Internet-providers die die huurlijn voor jou betalen (bv. Online). Dan heb je alleen de kosten van je Internet-ADSL.
Dus het antwoord is: nee.
Overigens, via Skype kun je een vast nummer aanvragen, zodat jij niet alleen via Skype kan bellen, maar ook gewoon door mensen gebeld kan worden.
Hier vragen ze overigens wel geld voor (enkele tientjes per jaar).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bij Telfort 4 of 20 mb internet neemt heb je wel een telefoonaansluiting in je huis nosig, maar de lijn hoeft nog niet actief te zijn. Je betaalt bij telfort alleen 20 of 25 euro voor internet, voor de lijn betaal je niet apart. Ik neem dat die ook zo werkt bij de meeste andere adsl aanbieders. voor 10 euro extra heb je er ook telefoon bij via je modem (voip)
Je kan het goedkoopst bij Tele2 Internet en telefoon nemen, als je je daar aanmeld regelen hun de verhuizing voor je.
Je kan ze gratis bellen voor informatie en aanmelden 0800-0222090