Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

natuurlijk,improvisatie en onderzoeken van wat de mensen trekt, vernieuwend en up to date blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, maar de gouden periode is wel een beetje voorbij.
Je zal veel concurrentie hebben in die branche.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me wel. Mijn buurjongen verdient er de kost mee voor zijn gezin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, de kunst is alleen net als met alles, nèt dat gat in de markt te vinden wat nog niet gevuld is.
Of, als je nog slimmer bent, dat gat zelf te creëren.
Als je dat lukt kun je er nog steeds stinkend rijk mee worden of gewoon een goeie boterham mee verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is zeker nog wat mee te verdienen. Mijn vader maakt (parttime) websites, en heeft regelmatig een nieuwe opdracht.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Offcourse en niet zo weinig ook je leert uit een boekje html en gaat photoshop proberen kan je zo de kost er mee verdienen ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er valt zeker wat mee te verdienen, alleen moet je wel wat kunnen.

Zoals mijn voorganger zegt: koop een boekje HTML werkt niet. Een knutselsite verdiend niet veel. Een professionele dynamische site wel, dus met gebruik van PHP en eventueel een database.

Naast site kun je natuurlijk ook web-applications maken. (bijvoorbeeld een online administratiesysteem e.d.)
Dit werkt op ongeveer dezelfde manier als een goeie dynamische website en is momenteel flink in trek.

Voor een freelancer die nog niet zo heel lang aan de gang is, maar wel een redelijk portfolio heeft is €50 - €80 per uur niet zo'n gek bedrag. Tja, er zijn studentjes die het voor €20 doen, maar er zijn nog altijd personen die kwaliteit voor kwantiteit kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding