Welke sites zijn er allemaal die een dagelijks wisselende aanbieding hebben van één of enkele producten/diensten?

En waarbij deze producten dus alleen op die dag (of maximaal paar dagen) te koop zijn. Het liefst Nederlandstalige sites, maar er moet in ieder geval verzending naar Nederland mogelijk zijn als het een buitenlandse site betreft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Op www.jouwaanbieding.nl staan ze allemaal onder elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://dagknaller.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WWW.IBOOD.Nl dat is echt heel leuk, elke dag wat anders en soms elk uur zelfs! Iedere dag om 0.00 uur krijg je weer een nieuwe aanbieding van een produkt met hele hoge kortingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.marktplaats.nl heb je de 'slimme deal van van de dag'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag gratis een programma downloaden: