Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kun je bij goeievraag.nl nergens zien hoeveel punten jij deze week behaald hebt?

Ik ben wel een beetje competitie gericht ingesteld. Ik wil dus graag weten hoeveel punten ik van de nummer 5 ben verwijderd.
Of heb ik nu niet goed genoeg gezocht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Grinnik.. Je kunt het wel zien! Je moet alleen wel een beetje tijd hebben.
Als je rechts in beeld op je eigen Avatar klikt, dan kom je op je profiel pagina terecht. Daar heb je een puntenhistorie, waar precies bij staat wanneer je er een punt bij gekregen hebt of juist aftrek.
Even een notitieblokje pakken en telkens een bladzijde terug, net zolang tot je zeven dagen terug bent... Dat zal dan je puntentotaal deze week zijn.
(Let op: Morgen is het dan weer anders)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, volgens mij de enige manier +1

Andere antwoorden (6)

als je ingelogd bent staat het gewoon rechts in beeld, naast je plaatje.. punten en niveau. Je kunt ook naar 'mijn pagina' gaan, in het menuutje bovenaan

Toegevoegd op 29-04-2009 10:55:48
oo je bedoelt natuurlijk niet het totaal aantal maar dat van deze week.. sorry, ik zoek even met je mee...

Toegevoegd op 29-04-2009 11:12:29
ik zie m idd ook nergens..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook nergens vinden, zou een leuke toevoeging zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je dat nergens zien. Dan moet je iedere week onthouden hoeveel je had en het verschil uitrekenen ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet maak je de beste kans om, inderdaad, punten te gaan tellen op je profielpagina....succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het wel zien als je veel punten haalt in een week, dan sta je namelijk in de top 5 deze week!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het gaan tellen, maar het is niet duidelijk wat de GV-definitie van een week is. Misschien de laatste 7 dagen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding