Misschien eerst gewoon even bij de Rabobank op de website kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee volgens mij wordt deze alleen bij je eigen bank filiaal afgegeven en alleen als je dus je defecte inlevert of internet bankieren hebt aangevraagd.
Anders zou elke skimmer via internet je rekening kunnen plunderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die kun je persoonlijk afhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar de bank gaat en zegt dat je m bent kwijtgeraakt krijg je gratis een nieuwe mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een jongerenrekening kan je gewoon bij de bank binnenstappen. Via internet lukt dat niet. Wat ik begreep bij de bank is dat zakelijke klanten € 10,- voor zo'n ding moeten betalen maar in alle gevallen geldt: ophalen op het bankkantoor en liefst je oude inleveren (als je die al hebt). Dat laatste is vanwege batterijen die leeg kunnen zijn, die vervangen ze en dan kunnen ze die dingen opnieuw uitdelen.