Is er een beter alternatief voor net2ftp.com? Want die gaat maar tot files van 10MB.

(I.v.m. downloaden FTP-files via HTTP protocol - FTP is hier geblokkeerd.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hé, dat klinkt bekend ;-) Ik heb je eens die tip gegeven van net2ftp volgens mij. Ik wist niet dat er een beperking aan zat... Kan je niet je file's in parts opslaan met behulp van 7-zip? Dan kan je gewoon zeggen dat je parts max 10MB groot zijn en met een portable versie van 7-zip kan je ook op school (of waar dan ook) je files weer uitpakken en samenvoegen...

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet. De FTP-files staan waar 't om gaat zijn meestal downloads zoals drivers. Je kunt niet ff Dell een mailtje sturen of ze 't in stukjes willen hakken... ;)

Andere antwoorden (1)

sendbigfiles.com, misschien?