Ik kan plotseling niet meer knippen en plakken wat inhoudt dat ik geen youtube videos kan opslaan?

3 maanden geleden
in: Internet
3K
TurfGraver
3 maanden geleden
Wat heeft knippen en plakken met opslaan van YT video's te maken?
Colombia
3 maanden geleden
Als ik eennYT video slecteer kan ik hem niet kopierfen en opslaan
TurfGraver
3 maanden geleden
Welke stappen loop je door om deze op te willen slaan?
Colombia
3 maanden geleden
Selecteer de video ctrl C en dan ctrl V
Amadea
3 maanden geleden
Heb je een Adblocker in gebruik? Dat wordt door hen steeds strenger bestraft...
Colombia
3 maanden geleden
geen blocker
TurfGraver
3 maanden geleden
Misschien gewoon met de download knop onder de video (als je premium hebt)?
Pieterke
3 maanden geleden
Heb je VPN? Ik heb gemerkt dat je VPN ook storing kan geven als die ingeschakeld is. Op websites tenminste. You Tube heb ik niet geprobeerd.
VraagAntwoord66
3 maanden geleden
Je bedoelt de URL?
Colombia
3 maanden geleden
Ja dat is inderdaad het geval
TurfGraver
3 maanden geleden
Aaah. Kun je verder wel tekst (van iets anders) knippen en plakken?
Cryofiel
3 maanden geleden
Je kunt ook de URL selecteren en hem dan met de muis verslepen naar de plek waar je hem wilt plakken.

Antwoorden (1)

Je plaatst niet echt een vraag maar ik denk dat je bedoelt hoe je YT filmpjes kan downloaden.
Er zijn veel downloaders te krijg maar mijn tip is clipgrab.
3 maanden geleden