mijn internet is opeens heel traag geworden

en ik heb niks gedownload ik heb geen draadloze verbinding
ik vraag ma af wat er is want om een pagina op te starten moet ik minstens 15 min wachten zo kan ik niet verder!!!!!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Er kan een storing zijn in het netwerk. Maar er kan ook iets met je computer zijn. Probeer eerst eens je browser opnieuw te starten, werkt dat niet start dan je computer even opnieuw.

Misschien is je provider dingen aan het updaten of zijn ze met de verbinding bezig etc... Het gebeurt wel vaker dat je even langzaam internet hebt. als het over een paar dagen nog heel langzaam is zou ik je provider bellen.

Check het even op www.speedtest.net of het echt je internetsnelheid is.. Toegevoegd na 20 seconden: Klik op begin test

Het kan ook zijn dat je over uw download limiet bent, om de maand heeft u bijvoorbeeld een downloadlimiet van 5 GB, als je erover bent. Gaat uw internet heelwat trager. Volgende maand zult u terug een goede snelheid hebben tenzij je direct weer begint de downloaden ;-b.

Wanneer je op kabel zit, dan kan een download-grage buurman de oorzaak zijn. Bij ADSL is die kans er niet en zul je het bij je provider moeten zoeken of op je PC; met www.speedtest.nl kun je onderzoeken hoe snel je verbinden (momenteel) is.

ik denk dat er ergens een storing is. maar het kan ook dat er heel veel mensen op internet zitten

Of spyware! Doe eens een combofix. (scant pc naar virussen) Combofix is hier te downloaden http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100