Wat kan ik eraan doen dat een websitepagina op de laptop steeds naar beneden zakt?

Het maakt niet uit op welke website. Ik kan de pagina met de linker muisknop ingedrukt meestal wel weer naar boven schuiven maar het is hinderlijk. Ik heb een laptop (Asus) met Windows11. Hoe los ik dit op.
Het beeld staat op 100% ingesteld.

3 maanden geleden
in: Internet
Amadea
3 maanden geleden
Wat bedoel je precies met "naar beneden zakken"? Wordt het scherm niet geheel gevuld met beeld als je op het vierkantje rechtsboven klikt, en/of F11?
Ritsuka
3 maanden geleden
Arm op touchpad?
Pieterke
3 maanden geleden
@Amadea: De pagina staat in eerste instantie normaal gevuld maar na enige tijd zakt hij naar beneden zodat ik aan de bovenkant een smal randje te zien krijg. (In mijn geval een grond randje omdat ik een groene achtergrond heb)Ik kan dan bijv. niet op "Verzenden" klikken omdat dat dan buiten beeld staat. Ik moet dan dus de pagina omhoog trekken.
Op het vierkantje of F11 klikken helpt niet.
@Ritsuka: Nee, ik heb dan niet mijn arm op de touchpad.
SimonV
3 maanden geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.makeuseof.com/fix-automatic-scrolling-on-windows/
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/my-pc-automatically-scrolls-down-pages/56f4a5ee-bdce-4b1d-9bb6-271cae37e749
Pieterke
3 maanden geleden
Dank voor de tip @SimonV.

Geef als eerste antwoord