Waarom upload google drive de bestanden die ik toegevoegd heb niet?

Ik heb bestanden naar een map in mijn Google Drive gesleept en nu staat bij elk bestand: wachten op wifi.
Ten eerste, ik wil ook waar geen wifi is dat mijn bestanden worden geupload. Ik heb alle instellingen om wel degelijk via het mobiele netwerk te uploaden correct ingesteld, maar toch staat er nog steeds: wachten op wifi.
Zelfs nu ik verbonden ben met wifi blijft er staan: wachten op wifi.

10 maanden geleden
in: Internet
1.3K
SimonV
10 maanden geleden
Misschien ligt het aan de cache.
Vanuit de app: Ga naar Instellingen door op de linkerbovenhoek te tikken > Cache wissen.
Vanaf het apparaat: Ga naar Instellingen > Apps en meldingen. Tik onder Alle apps op Drive. Druk op Cache wissen en start de telefoon opnieuw op.
https://www.fonepaw.com/google-service/fix-google-drive-waiting-to-upload.html

Geef als eerste antwoord