Momenteel gebruik ik (het verouderde) windows live mail. hoe bepaal ik de beste "overstap"?

Ik wil een andere mailaccount installeren. hoe bepaal ik wat voor mij de meest geschikte is??

10 maanden geleden
in: Internet
SimonV
10 maanden geleden
Dat hangt van je wensen af. Wat zijn deze?
Je kunt Thunderbird, Windows 10 Mail en de gratis versie van eM Client uitproberen.
Ikhebgeenidee
10 maanden geleden
Misschien handig om je wensen en eisen aan te geven. Wil je gratis of mag betaald?
De gratis programma's kun je sowieso proberen. Installeer en kijk. Van betaalde programma is soms een trail of proefversie voor x dagen beschikbaar.
SimonV
10 maanden geleden
Vergelijking eM Client:
https://www.emclient.com/how-we-compare eM Client biedt ook email tracking. Hiermee kan de afzender een melding of logboek ontvangen van het tijdstip waarop en hoe vaak de e-mail is geopend en bekeken door de ontvanger. Je kunt met eM Client dus checken wie dit stiekem bij jou controleert.
https://www.emclient.com/email-tracking

Geef als eerste antwoord