Kun je uit een iPad van 2016 verdwenen internethistorie terughalen over de laatste 30 maanden?

Hallo, ik heb een vraag:

Kun je uit een iPad van 2016 verdwenen internethistorie terughalen over de laatste 30 maanden? Zo ja, kan dat eventueel met de data erbij wanneer dat bezoek plaatsvond en eventueel de duur van het bezoek?

12 maanden geleden
in: Internet
1.5K
SimonV
12 maanden geleden
Ik betwijfel het. Zie:
https://www.tenorshare.com/iphone-data/3-ways-to-recover-deleted-safari-history-from-iphone-ipad-ipod.html
addeknegt
12 maanden geleden
Dankjewel Simon. Ik ga kijken

Geef als eerste antwoord