Waarom geeft google forms aan dat er een antwoord is, als geen enkele vraag ingevuld is?

In de afbeelding is het probleem vastgelegd. Er staat dat er 1 antwoord is gegeven, maar bij iedere vraag die ik bekijk, staat er ''0 antwoorden''. Weet iemand waarom dit probleem er is?

Voor wat meer informatie: Ik doe onderzoek naar BoekStart en om zo veel mogelijk ouders te bereiken heb ik ook de enquête in het Arabisch en Turks gezet. Beide formulieren geven dit probleem aan. Het Engelse en Nederlandse bestand doen het wel prima. Zal het kunnen komen omdat de taal niet herkend wordt in de antwoorden?

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
1.2K
SimonV
een jaar geleden
Kan het zijn dat iemand z'n antwoord verwijderd heeft?
TurfGraver
een jaar geleden
Ook niet als je naar beneden scroll.

Geef als eerste antwoord