Ik heb mijn instellingen gereset bij google chrome en nu kom ik niet meer bij mijn gmailadressendre?

Ik heb het met wachtwoordherstel geprobeerd en krijg dan een verificatiecode op mijn telefoon. Die vul ik in en dan moet ik mijn huidige wachtwoorden invullen maar die worden als onjuist aangegeven. Ik had al grote problemen met de laptop, werd door sommige sites geweigerd, vandaar dat ik de instellingen heb gereset. Windows 10.
Van mijn herstelmailadres weet ik het wachtwoord dom genoeg niet meer.
Als Google via mijn naam en telefoonnummer mijn account gaat zoeken, herkennen ze noch mijn naam noch mijn telefoonnummer terwijl ik wel verificatiecodes krijg toegestuurd op datzelfde telefoonnummer.

een jaar geleden
in: Internet
1K
fremar
een jaar geleden
kijk hier eens:
https://support.google.com/accounts/answer/7682439?hl=nl
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt maar deze dingen heb ik allemaal al geprobeerd.
SimonV
een jaar geleden
In Firefox of je wachtwoordmanager staan ze ook niet?
about:logins
Pieterke
een jaar geleden
Ze staan wel in wachtwoordmanager maar die wachtwoorden worden niet herkend.
Pieterke
een jaar geleden
Volgens mij heb ik steeds alle wachtwoorden geüpdatet.

Antwoorden (1)

Bij uitloggen op Chrome moest ik dit hele proces ook doorlopen, bij Firefox kan ik direct inloggen. Hopelijk werkt dat wel.
https://accounts.google.com/ServiceLogin

Anders staan hier nog wat oplossingen:
https://sites.google.com/view/restorecompromisedemailid/

Als het allemaal niet lukt, is het advies van Google een nieuw account aan te maken.
“Laat uw familie, vrienden en andere contacten weten dat u een nieuw e-mailadres heeft.
Neem contact op met uw familie, vrienden of collega's over documenten of foto's die u met hen heeft gedeeld. Vraag hen de volgende items te delen met uw nieuwe Google-account:
- Bestanden delen vanuit Google Drive
- Foto's en video's delen in Google Foto's
- Belangrijke e-mails doorsturen”
.
Het kan zijn dat systeemherstel je oude instellingen terugzet:
• Ga naar het Configuratiescherm.
• Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
• Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen.
• Klik op het tabblad Systeembeveiliging.
• Klik op Systeemherstel.
https://www.seniorweb.nl/artikel/problemen-oplossen-met-systeemherstel-windows-10

‘k Ga ervan uit dat je geen backup gemaakt hebt…
Zelf maak ik maandelijks een backup van schijf C op USB-stick en twee keer per week op de harde schijf met Easeus Todo Backup.
https://nl.easeus.com/backup-software/todo-backup-free.html

Door terugzetten van je gebruikersdata in:
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data
had het probleem dan opgelost kunnen zijn.
Toegevoegd op 12 december 2022 11:33: tekst
SimonV
een jaar geleden