Bij versturen mail komt die soms terug in mijn eigen mailbox, wat kan de oorzaak zijn?

sommige verstuurde mails in microsoft outlook gelinkt aan mijn provider en verstuurd naar een mail-adres van een andere provider komen terug in mijn postvak IN en dit zonder foutmelding en ook zonder dat ik mezelf in cc of bcc heb gezet. De verstuurde mail blijft wel ook in mijn vak "verzonden mails " staan. Wat is de mogelijke oorzaak dat de mail in mijn postvak IN komt en dus zich voordoet alsof ik de mail naar mezelf ook stuurde ? .

een jaar geleden
in: Internet
1.1K
SimonV
een jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://support.microsoft.com/en-us/office/change-where-sent-email-messages-are-saved-bd95ef3b-8c04-466a-8576-d1ce0eabeb2c
https://webapps.stackexchange.com/questions/92913/how-can-i-stop-sent-items-from-appearing-in-my-inbox
Roco
een jaar geleden
Dankuwel SimonV. Dit "euvel" doet zich enkel voor bij één emailadres naar waar ik mails verstuur. Mijn provider is scarlet.be.

Geef als eerste antwoord