Via hrk gta san andreas digitaal voor pc gekocht. via steam installeren?

Ik begrijp dat ik deze via steam kan installeren. Kan iemand hier uitleg over geven?
Het is GTA San Andreas kon deze nog kopen maar is wel wat oudere game natuurlijk. Bedankt voor de info alvast!

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
SingingCoyote13
een jaar geleden
je zou als het goed is ergens in je receipt of keys/library op hrk of andere verkopers van steam (als je ze ergens anders koopt idem) sleutels een steam code/key/sleutel moeten zien. deze bestaat uit willekeurige letters en cijfers en - teken (meestal 3x geloof ik). deze sleutel kopieer je. je heb de steam client al geinstalleerd bij voorbaat hoop ik, anders moet je deze nog downloaden en installeren, - en start die op. dan klik je linksonder op de plus + spel toevoegen / product op steam activeren / en je voert bij een van de opties je sleutel in (of plakt die in het venster). als het goed is krijg je de melding dat je spel/sleutel is geactiveerd en kan je hem installeren in het menu daaropvolgend. je kan ook dit doen vanuit het pulldown menu in de launcher spellen/product op steam activeren.

Antwoorden (1)

https://www.game-key.nl/hoe-activeer-key-steam/
-Start uw Steam client en login op jouw account.
-In Steam klik je links onderin op “+ Spel Toervoegen” en vervolgens op “Product op Steam activeren”.
-Hier kan je jouw gamekey (de code) invoeren die je van ons via de mail hebt ontvangen.
-Nu is je game geactiveerd op je account en kun je beginnen met downloaden en spelen!
een jaar geleden