Hoe betaal ik voor Youtube Premium of Youtube Music?

Goedendag,

Ik heb even een vraagje: Ik heb mogelijk interesse in een abonnement op Youtube Premium of Youtube Music. Voor mijn vraag heb ik gezocht op de website van Youtube zelf, maar daar kon ik er niets over vinden:

De prijzen van Premium & Music zijn per maand. Is er ook een mogelijkheid om daarvoor per jaar te betalen (dus jaarlijks 12x het maandbedrag)?

een jaar geleden
in: Internet
14.1K

Antwoorden (1)

Je kunt betalen met creditcard of via je bankrekening.

Youtube
De eenvoudigste manier om toegang te krijgen tot YouTube Premium-inhoud is door je te registreren voor een betaalde account met je creditcard of bankrekening. Dit kost je maandelijks 11,99 euro. Om je op de dienst te abonneren, ga je naar de website van YouTube Premium. Eenmaal aangemeld, ontvang je gratis een proefperiode van één maand. Tijdens de proefperiode heb je onbeperkt toegang tot alle YouTube Premium-functies. Gedurende deze maand kun je het proeflidmaatschap op ieder gewenst moment annuleren.
.
Een jaarabonnement lukt waarschijnlijk niet. Als je je wilt aanmelden voor een jaarabonnement, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
• Je bent een nieuwe YouTube Premium- of Music Premium-abonnee.
• Je bent een individuele abonnee. Studenten- en gezinsabonnementen komen niet in aanmerking.
• Je bevindt je in een van de volgende locaties: Verenigde Staten, Canada, Mexico, Brazilië, Rusland, Turkije, Duitsland, Thailand, India of Japan.
SimonV
een jaar geleden