Hoe kan ik afbeeldingen van Marktplaats opslaan?

Hoe kan ik afbeeldingen van Marktplaats opslaan? Eerst kon ik foto's/afbeeldingen van Marktplaats opslaan door ze in Firefox te openen en met de rechter muisklik de optie 'opslaan als...' te kiezen. Maar sinds een tijd lukt dit niet meer, helaas. Hoe zou ik dit toch kunnen omzeilen, zonder een printscreen te maken -want dan zijn sommige foto's te klein en bij vergroten te korrelig?

een jaar geleden
in: Internet
11K

Het beste antwoord

Het kan bijvoorbeeld na installatie van ZoomImage.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/zoom-image/
Open de afbeelding hiermee, en kies voor "Afbeelding opslaan als".
SimonV
een jaar geleden