Abonnement YouTube Music betaald via provider Google zegt dat de betaling mislukt is. Wat nu?

Het wordt altijd automatisch geïncasseerd samen met de kosten van mijn mobiele telefoon. Het is gewoon van mijn rekening afgeschreven maar Google zegt dat de betaling mislukt is....

Picture for question
2 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Weet je zeker dat dit geen phishingmail is? Vind het een beetje vreemde tekst om aan iemand te sturen die al langer lid is.
Mini93
2 jaar geleden
Dit is een screenshot van YouTube Music
Pieterke
2 jaar geleden
Oké, dom van mij.
Mini93
2 jaar geleden
Vandaag of morgen wordt mijn abonnement stopgezet. Heb via chat contact opgenomen met mijn provider. Hopelijk komt er Vandaag een reactie en wordt dit opgelost. Ik kan een andere betaalmethode toevoegen, maar dat lukt mij niet. Ik krijg alleen de mogelijkheid om een kaart toe te voegen maar blijkbaar heeft mijn betaalpas die functie niet. Mijn pas wordt niet geaccepteerd.

Antwoorden (1)

Neem contact op met de Google support en ze kunnen je verder helpen!